دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 آبان 1402 - 16:42

جام جهانی الجزایر| سابر ایران به نیمه نهایی نرسید

جام جهانی الجزایر| سابر ایران به نیمه نهایی نرسید
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر مردان از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی الجزایر باز ماند.
کد خبر : 878626

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، رقابت‌های تیمی شمشیربازی جام جهانی سابر الجزایر امروز در حالی پیگیری شد که سابرییست‌های ایرانی نتوانستند به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کنند.

تیم ملی سابر کشورمان که رنکینگ هفتم جهان را در این رشته در اختیار دارد، امروز اولین دیدار خود در این پیکار‌ها را برابر چین برگزار کرد و توانست رقیب مطرح آسیایی خود را در جدول ۱۶ تیمی با نتیجه ۴۵ بر ۴۳ شکست دهد.

سابریست‌های ایرانی در ادامه و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مجارستان تیم دوم قرار گرفتند و با حساب ۴۵ بر ۴۰ مغلوب تیم سوم بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو شدند.

تیم ملی سابر در حال حاضر باید شانس خود را برای کسب عناوین پنجم تا هشتمی جام جهانی الجزایر امتحان کنند. شمشیربازان برای رسیدن به عنوان پنجمی ابتدا به مصاف فرانسه می‌روند و در صورت برتری با برنده دیدار آلمان - ژاپن رو‌به‌رو می‌شوند.

تیم سابر ایران متشکل از علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران است. هدایت این تیم به عهده امین قربانی است.

رقابت‌های جام جهانی الجزایر پنجمین مرحله از مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس است و کسب امتیاز از آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

نمایندگان کشورمان در بخش انفردای این مسابقات به نتایج درخورتوجهی دست نیافتند و حذف شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته